استخدام مترجم-ویراستار

استخدام مترجم-ویراستار

 

……………………………………………………..

  • پس از پرداخت هزینه آزمون استخدامی , به صفحه دیگری ارجاع داده میشوید ,تا نسبت به تکمیل فرم مربوطه استخدام اقدام نمایید .
  • فرم اطلاعات شما مورد بررسی قرار گرفته ,آزمون ترجمه به ایمیل شما ارسال میشود و پس از آن نتیجه نهایی از طریق پیامک و ایمیل به اطلاع شما می رسد. تقاضای استخدام , بدون آزمون ترجمه به هیچ عنوان بررسی نخواهد شد.
  • شرایط برای تمامی متقاضیان استخدام مترجم-ویراستار ,یکسان بوده و همگی میبایست در آزمون ترجمه و یا آزمون ویراستاری شرکت کرده تا بتوانند صلاحیت , قدرت ترجمه و وقت شناسی خود را در مقایسه با دیگر رقبا نشان دهند . ارسال فرم و پرداخت هزینه آزمون , حقی برای متقاضی استخدام ایجاد نمی کند.
  • ارسال رزومه کاری و تحصیلی و ارسال نمونه کار , در صورت لزوم می بایست بطور جداگانه انجام شود . و در عین حال ارسال نمونه کار , حقی برای عدم شرکت در آزمون ترجمه و آزمون ویراستاری برای متقاضی, ایجاد نمی کند.
  • لطفا پس از ارسال فرم شکیبا باشید , فرم اطلاعات شما در کوتاهترین زمان ممکن بررسی شده و آزمون مربوطه به ایمیل شما ارسال خواهد شد . لطفا از تماس تلفنی مکرر جهت استخدام پرهیز نمایید . در صورت عدم پرداخت هزینه آزمون , تقاضای استخدام شما به هیچ عنوان بررسی نمی شود .

کانون ترجمه90 همواره در حال تلاش برای جذب بهترین مترجم و ویراستار بوده و سعی می کند شرایط آزمون ترجمه و ویراستاری را به نحو عادلانه و مطلوبی فراهم کند . امید است با همکاری شما مترجمان و ویراستاران عزیز ,گامی مثبت در جهت خدمت رسانی به هم میهنان گرامی برداریم و مانند همیشه جزء بهترین ها در عرصه ترجمه متون تخصصی به زبانهای مختلف در تمامی رشته های دانشگاهی , ترجمه مقالات isi و ویرایش ترجمه و اصلاح متون باشیم . با سپاس فراوان . کانون ترجمه90

Translation90.ir

استخدام مترجم-ویراستار
استخدام مترجم-ویراستار

استخدام مترجم-ویراستار