ترجمه متون برق 09339036326

ترجمه متون برق 09339036326
ترجمه متون برق 09339036326

ترجمه متون برق 09339036326
میتوانید فایل خود را از طریق تلگرام یا واتس اپ به شماره ما ارسال کنید و یا از طریق ایمیل Translation90.ir@gmail.com و یا فرم زیر .

[vfb id=41]

تعدد گرایش‌های یک رشته، مولفه‌ای است که بر پیچیدگی و اهمیت ترجمه تخصصی آن می‌افزاید. مهندسی برق به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و تخصصی‌ترین رشته‌های علمی دانشگاهی به صورت سنتی در چهار گرایش برق-الکترونیک، برق-مخابرات، برق-قدرت، برق-کنترل تقسیم‌بندی می‌شود. از سوی دیگر IEEE (جامعه تخصصی برق و الکترونیک آمریکا) به‌عنوان یک انجمن تخصصی، ۳۹ جامعه را برای این رشته معرفی می‌کند که هر کدام از آن‌ها حتی انتشارات و کنفرانس‌های ویژه خود را دارند. تفاوت‌ این گرایش‌ها گاهی تا حدی است که فردی با مدرک کارشناسی ارشد در یکی از گرایش‌های برق و الکترونیک‌، آشنایی لازم با معادل‌های کلمات تخصصی گرایش‌های دیگر را جهت انجام ترجمه تخصصی برق، با کیفیت مناسب ندارد. به‌این ترتیب انجام ترجمه تخصصی برق و الکترونیک از جمله ترجمه های بسیار تخصصی در حوزه‌ی ترجمه مقالات و متون علمی محسوب می‌شود. مقالات منتشر شده در ژورنال‌هایی نظیر Automatica ،IEEE Transactions on Power Systems ،IEEE Signal Processing Magazine و بسیاری دیگر از ژورنال‌های این رشته همگی مملو از کلمات تخصصی است که هیچ فردی جز یک دانشجوی کارشناسی ارشد یا دکتری گرایش‌ مرتبط مهندسی برق نمی‌تواند آن‌ها را به درستی برای شما ترجمه کند.

شبکه ترجمه تخصصی کانون ترجمه 90 برای حل این مشکل راهکاری ویژه در نظر گرفته است. این راهکار عبارت است از ایجاد دپارتمان ترجمه تخصصی برق و الکترونیک، که پس از انجام آزمون‌های تخصصی و به‌کارگیری مترجمین تخصصی مهندسی برق و الکترونیک تکمیل شده است. این دپارتمان هم‌اکنون می‌تواند با در نظر گرفتن گرایش‌های تخصصی این رشته، ترجمه‌ای تخصصی و قابل قبول در این حوزه از متون و مقالات علمی را ارائه نماید.

ترجمه متون برق 09339036326