ترجمه متون مدیریت

ترجمه متون مدیریت

ترجمه تخصصی متن مدیریت
,ترجمه تخصصی مدیریت,Professional Management Texts Translation,برآورد قیمت,تلفن09339036326


[vfb id=1]


از گذشته تا کنون در تمامی رشته ها بخصوص مدیریت و گرایشهای آن، نیاز به ترجمه کتب، مقالات و غیره از زبان های خارجه، بویژه انگلیسی به زبان فارسی، به منظور به روز بودن و همگام شدن با علم روز دنیا احساس شده و همچنین دانشجویان عزیز در رشته مدیریت به منظور برگرداندن مقالات فارسی خود به زبان انگلیسی برای به چاپ رساندن در مجلات خارجی نیاز به تخصص در این زمینه دارند.

 به همین دلیل ارائه خدمات به دانشجویان عزیز این رشته یک امر ضروری می باشد. کانون ترجمه 90 وظیفه خود دانسته تا با طراحی پورتال تخصصی، بصورت آنلاین، به ارائه خدمات دانشجویی نظیر ترجمه تخصصی متون مرتبط با رشته مدیریت و گرایشهای مختلف آن بپردازد.

 همانطور که مطلع هستید، رشته مدیریت دارای گرایشهای مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی و مدیریت صنعتی در مقطع لیسانس (کارشناسی) و همچنین دارای گرایش های مدیریت بازرگانی، MBA ، مدیریت صنعتی و تکنولوژی، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت دولتی، مدیریت مالی، مدیریت کار آفرینی، مدیریت اجرایی، مدیریت شهری، مدیریت جهانگردی، مدیریت سیستم و بهره وری، مدیریت آموزشی، مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی،مدیریت ورزشی، مدیریت رسانه، مدیریت امور فرهنگی و مدیریت منابع انسانی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاههای کشورمان می باشد.

 از اینرو تمامی شما دانشجویان عزیز می توانید در هر زمان، با سپردن تمامی ترجمه های تخصصی مربوط به رشته مدیریت و گرایشهای آن به ما، در اسرع وقت و با قیمت عالی به هدف خود برسید. در ضمن شما دانشجویان گرامی هیچگونه محدودیت زمانی نداشته و در تمام مدت شبانه روز می توانید سفارش ترجمه خود را در سایت ما ثبت کنید و در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت نمایید.

 خدمات ترجمه ای ما شامل ترجمه متون تخصصی رشته مدیریت و گرایشهای آن از زبان لاتین (انگلیسی) به فارسی و فارسی به انگلیسی و همچنین ترجمه آن از چندین زبان زنده دنیا به فارسی و بالعکس می باشد. در پایان امیدواریم که با مشارکت در این موضوع بتوانیم کمی از وظایف خود را در قبال ترقی و پیشرفت علمی کشور و همگام نمودن شما دانشجویان عزیز با پروژه ها و علم روز دنیا، انجام دهیم.

ترجمه تخصصی متن مدیریت

ترجمه متون مدیریت

ترجمه متون مدیریت