ترجمه متن کشاورزی

ترجمه متن کشاورزی , 09339036326 تلفن

[vfb id=1]

ترجمه تخصصی متن کشاورزی, ترجمه تخصصی برای دانشجویان و اساتید رشته مهندسی کشاورزی, شاید کمتر کسی باشد که از اهمیت رشته مهندسی کشاورزی و کاربرد آن در هر کشوری بی خبر باشد.بر کسی پوشیده نیست که امروزه فناوریهای نوین بکار گرفته شده در صنعت کشاورزی و تامین غذای میلیاردها نفر انسان و موجودات زنده دیگر در دنیا همگی ناشی از تلاش بی وقفه و روزمره مهندسین، پژوهشگران و صنعت گران این رشته می باشد.

با توجه به کمبود منابع آبی، خاک حاصلخیز و سایر موارد، نیاز است تا امروزه همه کشورها از جمله کشور عزیزمان ایران، خود را با صنعت مدرن و روز دنیا در زمینه کشاورزی به منظور صرفه جویی در انرژی های مورد نیاز، همگام نماید.

بهمین دلیل نیاز است تا همه صنعتگران، پژوهشگران، اساتید و دانشجویان این رشته به منظور کسب آگاهی از اطلاعات روز دنیا با مقالات، کتب، مجلات و تکنولوژی روز دنیا در ارتباط باشند و همچنین بتوانند فناوریهایی که خودشان بدست آوردند را نیز بصورت مقاله، کتاب و یا مجله و غیره به دسترس سایر کشورها و ملل مختلف برسانند، تا سایر اساتید، دانشجویان و پژوهشگران در کشورهای دیگر نیز از نتایج این پژوهشها استفاده لازم را ببرند.

بدین منظور کانون ترجمه 90 با دارا بودن کادری مجرب و متخصص از مترجمین طراز اول کشور، سعی در ایجاد پاسخگویی سریع و تخصصی تخصصی به شما دانشجویان و اساتید عزیز نموده است. شما عزیزان می توانید متون تخصصی رشته کشاورزی را به منظور برگرداندن آن از زبان انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی و دیگر زبان ها مانند روسی, آلمانی, چینی و … همچنین برگرداندن آن به چندین زبان زنده دیگر دنیا با ما در ارتباط باشید، تا این موسسه هم بتواند به عنوان یک پل ارتباطی تخصصی در این زمینه به شما یاری رساند. چرا که مترجمین این موسسه بصورت تخصصی در همین رشته ها تحصیل کرده اند و می توانند یک ترجمه با کیفیت بالا را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

کانون ترجمه 90 اولین سایت تخصصی ترجمه متن کشاورزی و متون مربوط به رشته ‏های علوم زیستی، و منابع طبیعی است که خدمات ترجمه خود را در این زمینه ‏ها به صورت کاملاً تخصصی توسط مترجمین حرفه ‏ای انجام می دهد. هدف از ایجاد این سامانه انجام خدمات ترجمه به صورت تخصصی می‏باشد.

خدمات ارائه شده در کانون ترجمه 90 شامل موارد زیر می‏باشد:
1) ترجمه مقالات، متون و کتب انگلیسی به فارسی
2) ترجمه فارسی به انگلیسی (ISI)
3) ویرایش متون انگلیسی
4) ترجمه به تمامی زبان های زنده دنیا توسط مترجمان ایرانی

از نتایج کار با کانون ترجمه 90 می‏توان به غیرحضوری بودن تمام مراحل شامل سفارش در سایت و ارسال فایل و همچنین کاهش قیمت ترجمه برای مشتری به دلیل انجام خدمات توسط متخصصین حرفه ‏ای در این رشته ‏ها اشاره نمود. همکاران مستقر در واحد پذیرش در کمترین زمان ممکن فایل ارسالی شما را بررسی و برآورد قیمت نموده و پس ازاعلام قیمت، توافق شما و پرداخت هزینه، مراحل مربوط به ترجمه متن مورد نظر در زمان تعیین شده انجام و سپس به ایمیل شما ارسال می شود.
متون ترجمه شده به صورت تایپ و ویرایش شده خواهد بود.

ترجمه متن کشاورزی

ترجمه متن کشاورزی