ترجمه متون تخصصی مکانیک

ترجمه متون تخصصی مکانیک

برآورد قیمت,تلفن مترجم09339036326,ترجمه متون رشته مکانیک,مکاترونیک,دریاتأسیسات,نیروگاه,مهندسی خودرو,هوافضا,بیومکانیک,سیستم های انرژی,ترجمه پایان نامه مکانیک,ترجمه مقالات isi مکانیک

شماره تلفن سفارش و پشتیبانی09339036326

[vfb id=1]

ترجمه متون تخصصی مکانیک

ترجمه متون مکانیک

ترجمه متون تخصصی مکانیک  ترجمه متون مکانیک
ترجمه متون تخصصی مکانیک شامل کلیه کتاب های مکانیک، مقالات مکانیک، پایان نامه های مکانیک و سایر متون تخصصی رشته مکانیک را به مترجمان زبده گروه مکانیک دپارتمان فنی و مهندسی ما بسپارید. قطعا ترجمه متون مکانیک توسط مترجمان فارغ التحصیل این رشته کیفیت بالایی خواهد داشت. لذا ما با تشکیل گروه مترجمان رشته مکانیک، این امکان را برای شما داشنجویان و اساتید رشته مکانیک فراهم نموده ایم تا ترجمه متون تخصصی مکانیک را به طور کاملا تخصصی و مفهومی انجام دهید. این گروه متشکل از فارغ التحصیلان رشته مکانیک با سابقه طولانی در امر ترجمه متون مکانیک، در خدمت جامعه دانشگاهی رشته مکانیک می باشد. ترجمه متون تخصصی مکانیک مربوط به کلیه گرایش های رشته مکانیک از جمله ساخت تولید، مکاترونیک، تبدیل انرژی و … توسط گروه مترجمان کانون ترجمه 90 پذیرفته می گردد. ترجمه متون مکانیک توسط متخصص این رشته منجر به یک ترجمه با کیفیت و مفهومی خواهد شد، حال آنکه ترجمه متون تخصصی مکانیک توسط مترجمان دانش آموخته سایر رشته ها، علاوه بر استفاده نادرست از اصطلاحات رشته مکانیک، قطعا حاوی اشتباهات مفهومی نیز خواهد بود. لذا شما دانشجویان رشته مکانیک می توانید متون تخصصی مربوط به رشته مکانیک را برای ما ارسال کنید تا ترجمه متون مکانیک ارسالی، توسط مترجمان گروه مکانیک ما با دقت و به طور کاملا تخصصی انجام گردد. هدف گروه مترجمان مکانیک جلب رضایت شما در رمینه ترجمه متون تخصصی مکانیک می باشد.
به سایت کانون ترجمه 90 خوش آمدید
ترجمه متون تخصصی مکانیک
متون تخصصی رشته مهندسی مکانیک در مرکز کانون ترجمه 90 توسط مهندسین مکانیک مسلط به زبان انگلیسی و به صورت حرفه ای از فارسی به ‌انگلیسی و انگلیسی به فارسی و دیگر زبانها ترجمه می شوند. به منظور حصول اطمینان برای مشتریان عزیز، امکان ترجمه رایگان نمونه متن ارسالی در نظر گرفته شده است. از جمله مهم ترین مزایای این مرکز می توان به کیفیت مناسب ترجمه، سرعت تحویل بالا و قیمت مناسب اشاره کرد
– ترجمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی متون تخصصی و دانشگاهی و مقالات ISI مهندسی مکانیک
– تحقیق و پژوهش انگلیسی و فارسی در زمینه های مختلف رشته مکانیک و ارائه پاورپوینت
– ترجمه تخصصی کتاب، بروشور، کاتالوگ، نامه و… مرتبط با مهندسی مکانیک
– و هرگونه ترجمه انگلیسی به فارسی و بالعکس مربوط به گرایش های مختلف رشته مکانیک
زمینه های تخصصی و گرایش های مختلف رشته مهندسی مکانیک جهت ارائه خدمات ترجمه بدین شرح است:
گرایش‌های عمومی رشته مکانیک
مکانیک – طراحی جامدات (فعالیت در طراحی ماشین آلات صنعتی، خطوط تولید کارخانجات، طراحی سیستم‌های انتقال نیرو و…)
مکانیک – حرارت و سیالات (فعالیت در زمینهٔ طراحی موتور‌های احتراق داخلی، موتورهای جت، بررسی‌های ایرودینامیکی، هوافضا، طراحی سیستم های هیدرولیکی و پنوماتیکی، نیروگاه های حرارتی و برودتی و پالایشگاه های نفت و تاسیسات مکانیکی ساختمان و…)
مکانیک – ساخت و تولید (فعالیت در کارگاه های قالب سازی، ابزارسازی، جوشکاری و ساخت و تولید ماشین الات صنعتی و…)
گرایش‌های خاص رشته مکانیک
مکانیک – دریا
مکانیک – تأسیسات
مکانیک – نیروگاه
مکانیک – مهندسی خودرو
مکانیک – مکاترونیک
مکانیک – هوافضا
مکانیک – بیومکانیک
مکانیک – سیستم های انرژی
ترجمه تخصصی مکانیک
ترجمه تخصصی مهندسی مکانیک
رشته مهندسی مکانیک یکی از جامع ترین رشته های مهندسی به شمار می آید که هر روز بر رونق و گستردگی آن افزوده می شود. این رشته که ترکیبی از ریاضی و فیزیک را در خود جای داده است به دنبال طراحی و پیاده سازی سیستمهای مکانیکی مختلف است.
تمام دانشجویان و دانش آموختگان این رشته که نیاز به ترجمه مقاله و یا ترجمه تخصصی دارند می توانند در گرایش های مختلف این رشته اقدام به ثبت سفارش نمایند تا تیم زبده باشگاه مترجمین حرفه ای کانون ترجمه 90، همراه همیشگی و قابل اعتماد آنها ترجمه ای منحصربفرد و ماندگار به آنها ارائه دهد.
ترجمه متون تخصصی
ترجمه متون ترجمه متون تخصصی,ترجمه انگلیسی به فارسی,دارالترجمه,موسسه ترجمه کانون ترجمه 90,ترجمه انواع متون تخصصی,ترجمه فوری,ترجمه ارزان,ترجمه دانشجویی
مرکز ترجمه کانون ترجمه 90 با برگزاری آزمون های ویژه، در نظر گرفتن سابقه و تجارب مترجمین، رشته تحصیلی،  ارائه مدارک بین المللی زبان و امتیاز مترجمین اقدام به دسته بندی مترجمین در سه سطح متون عمومی، متون تخصصی و متون تخصصی ویژه در رشته های شیمی، حقوق، ورزشی، مهندسی ارتباطات، پزشکی، علوم اجتماعی، نفت و گاز، ادبیات، علوم طبیعی، روانشناسی، علوم پایه، بازرگانی، کامپیوتر، مکانیک، محیط زیست، هنر، برق و الکترونیک، عمران، فیزیک، محیط زیست، اقتصاد، اسناد تجاری، مالی و بازرگانی، مکاتبات تجاری، فقه، تاریخ، صنایع، فلسفه، زمین شناسی، ادبیات و زبان شناسی… و تمامی گرایش ها آنها نموده است
ترجمه متون تخصصی: در این سطح از مترجمین متخصص در رشته و زمینه سفارش شما استفاده خواهد شد. مترجمین این دسته علاوه بر این که دارای مدارک بین المللی (آیلتس، تافل، جی آر ای، MCHE، MHLE )  و تحصیلات یا تجربیات مرتبط با رشته و زمینه سفارش شما می باشند،  دارای تجربه و سابقه ترجمه  در زمینه سفارش شما در این موسسه نیز می باشند.
برای ترجمه چه مواری باید از این سطح ترجمه استفاده شود؟
این سطح از ترجمه برای ترجمه مقالات از انگلیسی به فارسی، کتاب های تخصصی، نامه های تجاری، روزنامه، پایان نامه، ترجمه خبر های انگلیسی برای درج در وبسایت و … مناسب می باشد. در این سطح از ترجمه به اصطلاحات تخصصی توجه خاصی می شود و مترجمین اصطلاحات تخصصی را به صورت پانویس در فایل ترجمه شده یادداشت می نمایند. سطح ترجمه متون تخصصی برای زبان انگلیسی (فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی) و دیگر زبانها برای تمامی رشته ها و گرایش ها ارائه می گردد.
ترجمه متون تخصصی مکانیک از انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی
در کانون ترجمه 90 انواع متون رشته مهندسی مکانیک از انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی، با همکاری مهندسین مکانیک مسلط به زبان انگلیسی به صورت تخصصی و حرفه ای ترجمه خواهد شد.
تضمین کیفیت ترجمه، تحویل زودتر از موعد و قیمت مناسب از امتیازهای سپردن ترجمه های تخصصی خود به این مرکز است.
– ترجمه متون دانشگاهی تخصصی مکانیک از انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی
– ترجمه انواع بروشورها، کاتالوگ ها و نامه نگاری های مرتبط با مکانیک
– ترجمه و پیاده سازی فایل های صوتی و تصویری مرتبط با مهندسی مکانیک
– هرگونه تحقیق و پژوهش های آکادمیک و شرکتی مرتبط با مهندسی مکانیک
و هر آنچه از یک مهندس مکانیک و از یک مترجم مهندسی مکانیک انتظار می رود با بهترین کیفیت قابل انجام می باشد.

 

ترجمه متون تخصصی مکانیک
ترجمه متون تخصصی مکانیک


ابزار وبمستر