ترجمه عربی به فارسی ترجمه فارسی به عربی

ترجمه عربی به فارسی ترجمه فارسی به عربی ,
فایل خود را از طریق تلگرام ایمیل یا فرم زیر ارسال کنید ,
09339036326
Translation90.ir@gmail.com
[vfb id=30]

یکی از خدمات ارائه شده در کانون ترجمه 90 , ترجمه عربی به فارسی ترجمه فارسی به عربی است. کانون ترجمه 90 با توجه به نیاز روز افزون ترجمه عربی اعلام می کند که با مجرب ترین مترجم های عربی در ایران همکاری می‌نماید و می‌تواند متون عربی و فارسی مشتریان را در حوزه های مختلف تخصصی به نحوی سلیس ترجمه نماید. ترجمه های مشتریان می‌تواند در حوزه‌های زیر تعریف شود:

ترجمه‌ متون دانشگاهی عربی

ترجمه های دانشجویی ترجمه عربی به فارسی و فارسی به عربی در رشته های مختلف علوم انسانی در حوزه های فقه، فقه موضوعی، اصول، فلسفه، علوم حدیث، منطق، عرفان و تصوف، کلام و عقاید، تفسیر قرآن و نهج البلاغه، متون شیعی و تسنن، متون معاصر و روزنامه ها و کتاب های عربی، سیره پیشوایان دینی، صرف و نحو عربی، اندیشه اسلامی، تاریخ امامت و ولایت، فرهنگ و تمدن اسلامی، اقتصاد، بانکداری اسلامی، فقه الاقتصاد، فرهنگ عرب، مهدویت، ولایت فقیه، علم رجال، اخلاق عملی، حقوق عمومی، حقوق خصوصی، حقوق بین الملل، حقوق اسلامی، حقوق تطبیقی اسلامی، مطالعات سیاسی جهان اسلام و اندیشه سیاسی اسلامی انجام می‌پذیرد.

ترجمه مقالات چکیده پایان نامه عربی

کانون ترجمه90 قادر است تا کلیه مقالات فارسی شما را جهت درج در نشریات و مجلات عرب زبان از فارسی به عربی ترجمه نماید. همچنین اگر قصد ترجمه کتاب خود به زبان عربی دارید، می توانید با کانون ترجمه90 تماس بگیرید. ترجمه سایت‌های پویا و ایستای دانشگاهی، خبری و علمی از فارسی به عربی و از عربی به فارسی از امکانات دیگر کانون ترجمه90 است. همچنین ترجمه پایان‌نامه‌های دانشجویی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به زبان عربی با کیفیت مقبول صورت می‌گیرد.

ترجمه بازرگانی مالی کاتالوگ بروشور عربی

با توجه به افزایش تبادلات تجاری، بازرگانی و مالی میان ایران و کشورهای عرب زبان بخصوص عراق، سوریه و امارات متحده عربی، ترجمه عربی به فارسی ترجمه فارسی به عربی لازم است تا مدارک و متون متنوعی در این زمینه ها از زبان فارسی به عربی و عربی به فارسی ترجمه گردند. کانون ترجمه90 با مترجمین متخصص در ترجمه عربی به فارسی و فارسی به عربی امور اقتصادی و تجاری به زبان عربی همکاری می کند و می تواند ترجمه های مشتریان گرامی را در مواردی چون ترجمه کاتالوگ‌ها، موارد تبلیغاتی، دفترچه‌های راهنما، نامه‌ها، مکاتبه‌های اداری، پاورپوینت، گزارش‌های مالی و پیشنهاد پروژه انجام دهد. همچنین اگر برای گسترش بازار خود به کشورهای عرب زبان قصد دارید تا وب‌سایت خود را به زبان عربی ترجمه کنید، می توانید با کانون ترجمه90 تماس داشته باشید.

ترجمه فرهنگی هنری زیرنویس فیلم عربی

کانون ترجمه90 قادر است تا متون مختلف در حوزه های فرهنگی و هنری مانند، زیرنویس فیلم و سریال، نمایش‌نامه و فیلم‌نامه را از فارسی به عربی ترجمه نماید.

ترجمه عربی به فارسی ترجمه فارسی به عربی
ترجمه عربی به فارسی ترجمه فارسی به عربی

ترجمه عربی به فارسی ترجمه فارسی به عربی

ترجمه عربی فارسی – Arabic to Persian Translation

Arabic Farsi Translation