ترجمه چینی به فارسی ترجمه فارسی به چینی

ترجمه چینی به فارسی ترجمه فارسی به چینی , تلفن مترجم چینی 09339036326, ترجمه چینی به انگلیسی, ترجمه چینی آنلاین, ترجمه انگلیسی به چینی, فوری, ترجمه سریع,تخصصی,فنی

[vfb id=39]

ترجمه چینی به فارسی ترجمه فارسی به چینی

کانون ترجمه90 در ترجمه چینی به فارسی ترجمه فارسی به چینی ,خدمات حرفه ای و تخصصی ترجمه چینی را ارائه می کند. در حقیقت،  کانون ترجمه90 تنها شرکتی است که می تواند ترجمه چینی به فارسی ترجمه فارسی به چینی را با دقت کامل انجام دهد. تیم ترجمه چینی فارسی ما از مترجمین چینی ماهر و مجرب بسیاری تشکیل شده است. هر یک از مترجمین در حوزه ی مشخصی مانند حقوق، امور مالی، پزشکی، و غیره تخصص دارند.

کار ترجمه چینی شما کوچک باشد یا بزرگ فرقی نمی کند. کانون ترجمه90 همیشه برای کمک به شما در زمینه ی ترجمه آماده است. تیم ترجمه ما مترجمین بسیاری دارد که در زمینه ی ترجمه سند تبحر دارند. انواع اسناد مختلف شامل گواهی تولد و فوت، گواهی ازدواج، حکم طلاق، دیپلم های مختلف، و سایر اسناد چینی که نیاز به ترجمه آنها داشته باشید را ترجمه می نمایند.

ترجمه سایت و کاتالوگ به زبان چینی

ما مهندسین نرم افزار چینی و ویراستاران چینی کنترل کیفی بسیار خوبی داریم. آنها می توانند وب سایت یا محصول نرم افزاری شما را بومی سازی کنند. ما می توانیم وب سایت چینی شما را به صورت حرفه ای ترجمه کنیم. فرقی نمی کند که وب سایت شما یک وب سایت HTML استاتیک باشد یا یک وب سایت پیشرفته ی مبتنی بر جاوا/PHP/پرل. در عصر جهانی سازی، شما قطعاً می بایست بومی سازی وب سایت خود و ترجمه آن به زبان چینی را مد نظر داشته باشید. بومی سازی وب سایت به چینی یک سرمایه گذاری مقرون به صرفه محسوب شده و راه آسانی برای گسترش کسب و کار شماست!

ترجمه فایلهای صوتی و تصویری چینی

ترجمه کلیپ فیلم سریال فایلهای صوتی آهنگهای چینی را انجام میدهیم. میتوانیم ترجمه متن چینی آن را بصورت جدا, زیرنویس و یا دوبله به شما بدهیم. همچنین میتوانیم کلیپ فیلمنامه فایل صوتی شما را به زبان چینی زیرنویس یا دوبله کنیم. ما خدمات تفسیر، صداگذاری، نسخه برداری و بهینه سازی موتورهای جستجوی چند زبانه را نیز ارائه می کنیم. فرقی نمی کند که در زمینه ی ترجمه چینی به چه خدماتی نیاز داشته باشید. کانون ترجمه90 میتواند آن را برای شما فراهم می کند.

درباره ی تجارت الکترونیک در چین اطلاعات بیشتری کسب کنید. زبان چینی زبان تجارت است. زبان چینی زبان آینده است. زبان چینی بیش از یک میلیارد گوینده دارد. بنابراین یکی از پرکاربردترین زبان ها است. خیلی از چینی ها زبان انگلیسی را مسلط نیستند. بنابراین دانستن زبان برای تجارت با آنها بسیار مهم است. برای تجارت اگر قرارداد یا مکالمه تلفنی داشته باشید نیز انجام میدهیم. دانستن زبان چینی برای ارتباط دوسویه و موثر با آنها بسیار مهم است.

 اطلاعاتی درباره ی ترجمه چینی

 کانتونی از آنجا که زبان چینی های آمریکای شمالی و جاهای دیگر می باشد. زبانی است که در ایالات متحده بیش از جاهای دیگر شناخته شده است. ماندارین نیز از آنجا که زبان رسمی جمهوری خلق چین و تایوان و نیز یکی از زبان های رسمی سنگاپور است رایج ترین و گسترده ترین زبان و گویش است.

اکثریت قریب به اتفاق افرادی که به چینی تکلم می کنند در چین (بیش از 980 میلیون نفر)، هنگ کنگ، و تایوان (19 میلیون نفر) هستند. اما در بخش های دیگری از آسیای جنوبی شرقی و به خصوص سنگاپور، اندونزی، مالزی و تایلند نیز افرادی هستند که زبان آنها چینی باشد. جوامع چینی زبان مهم دیگری هم در سایر بخش های جهان و به خصوص اروپا، آمریکای شمالی و جنوبی و جزایر هاوایی دیده می شود.

ترجمه چینی به فارسی ترجمه فارسی به چینی

ترجمه چینی به فارسی ترجمه فارسی به چینی
ترجمه چینی به فارسی ترجمه فارسی به چینی

استخدام مترجم چینی

مترجم چینی گوگل